Cars with Nice Plate Number

Cars with Nice Plate Number

Wednesday, December 2, 2009

Malam Pertama

Semalam adalah Malam Pertama aku..............................ish...ish....ish. bukan cerita masa baru kahwin....tapi malam pertama aku di rumah baru selepas berpindah dari Kuarters Politeknik. Rasa lain macam juga kerana dah setahun 2 bulan baru rumah aku siap selepas dibina pada hujung Oktober tahun 2008.

(photo taken from Google Images)
Aku tak boleh lelap mata maka terus layan TV. Kebetulan cerita best di Channel 701 CSI dari Miami, New York sampai Las Vegas. Maka habis jam 2 pagi baru rasa ngantuk. Pergi tidur pun kejap lena kejap terjaga.

Tapi malam pertama aku di rumah baru telah selamat malam tadi.

1 comment:

  1. bila nak buat kenduri masuk rumah baru, tunggu la time aku balik kg.

    ReplyDelete