Cars with Nice Plate Number

Cars with Nice Plate Number

Wednesday, September 2, 2009

WHW909

Nombor plate ni kawan saya punya, nama Shanusi Ahmad. Tak tahu la pulak kat kenderaan apa nombor ni berada....sebab dah lama tak jumpa dia sejak saya pindah dari Shah Alam ke Perlis. Mula-mula nombor ni berada kat Wira Aeroback Gold 1.5 (kalau tak silap) kemudian pergi kat Waja Gold 1.8. Terakhir sekali saya jumpa dia, nombor tu rasa-rasanya pergi kat Innova Silver. Shanusi ni kawan lama sejak sekolah besar (UUM) kemudian sambung sekali mengaji kat (ITTHO) (sekarang dah jadi UTHM Johor) .

Kata beliau WHW909 tu maknanya WHW = Wang Hambat Wang dan 909 tu tak ingat dah nombor kenangan apa....cerita dah lama. WHW tu memang sesuai dengan dia sebab dia antara kekawan saya yg pandai buat duit (erti kata lain meniaga).

Itulah Shanusi yang saya kenal.

No comments:

Post a Comment