Cars with Nice Plate Number

Cars with Nice Plate Number

Wednesday, September 16, 2009

No. Plate Baru Perlis - RJ

Plate kenderaan Perlis akan keluar nombor baru tak lama lagi....mungkin bulan depan kot. Tender nombor baru dah keluar 8 Sept dan tutup pada 28 Sept ni....so, sesapa yg teringin nak nombor unik dan cantik Perlis...cepat-cepat la masuk tender.....

Aku dah masuk satu nombor....RJ59. Harga? Tak leh bagitau la....rahsia...ka tender itu rahsia. Hari tu aku pi tender dgn officemate...dia juga masuk....nombor RJ6969......harga? Rahsia juga.

Mana ada plate negeri lain yg hurufnya 2 angka kan. So ianya dah tentu unik dan cantik dipandang.

Nak taruk kat mana nombor RJ59 tu? Aku terfikir nak beli Honda untuk nombor tu...cuba teka Honda model apa tu.....hihihi.

4 comments:

  1. Kalau dapat cari ni number kita boleh bincang pasal komisen.
    RJ79
    RJ7979
    RJ979
    RJ9979

    ReplyDelete
  2. Saya tengah mencari plet RJ373 atau RJ1303 atau RJ1373,
    hubungi /sms 0192717835

    ReplyDelete
  3. Saya mencari RR dua digit. Kalu sesiapa ada boleh whatsapp saya 0123900577

    ReplyDelete